Uppfödning

ÅÅH va jag är sugen på att starta en uppfödning. Tänk er "Uppfödning Trafu"! 
När mina små älsklingar dör (som jag värkligen inte hoppas på)  så ska jag köpa 2 honor.. det sägs att dom luktar mindre men sånt kan man ju inte veta förns man har en!
Blir tvungen att tjata på mamma eftersom att det e ju jag som betalar exakt ALLT, mat, bur, spån (delar med kaninens ) , godissaker, leksaker/motionssaker och allt sånt.. så bara 2 möss har kostat på mig runt en tusenlapp.. Mina små bortskämda killar ;)

Vill sååå gärna ha en chocolate fox mushona som avelshona men det kommer aldrig att hända :/




Google bild på en Chocolate fox eller va dom heter :)




Har nyss mätt Adzerk och Vodoo och det visade sig att Vodoo har växt en del sen jag mätte han sist, men då va han ju ett litet barn...

Vodoo = 8cm svans och 9cm kropp   Samanlagt = 17cm

Adzerk= 10cm svans och 9cm kropp   Samanlagt = 19cm


Dom va stilla och snälla när jag mätte dom så det var ju bra, speciellt av Adzerk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0